آيا اين بار احمدينژاد در دادگاه حاضر ميشود؟
دوشنبه اين هفته 16 دي؛ موعد دوم دادگاه
شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران روز 5 آذرماه
گذشته، برای رسیدگی به اتهامات احمدینژاد تشکیل جلسه داد، اما رئیسجمهور
سابق به دلایل اعلامنشده از حضور در دادگاه امتناع کرد و جلسه رسیدگی به
دستور قاضی پرونده به 16 ديماه موکول شد. قبل از جلسه اول دادگاه، يك سايت
حامي او خبر داده بود كه: دکتر احمدینژاد شخصا به دادگاه نخواهد رفت!
همين سايت روز بعد از امتناع او از رفتن به دادگاه تاكيد نموده بود كه
«اساسا دکتر احمدی نژاد بنا ندارد که در وقت تعیین شده بعدی نیز در این
دادگاه حاضر شود و نه تنها خودش در این دادگاه حاضر نخواهد شد، بلکه وکیلش
را هم نخواهد فرستاد، چرا که به فرایند طی شده را دارای اشکالات متعدد
حقوقی میداند و معتقد است حضورش در چنین دادگاهی مشروعیت بخشیدن به آن
است.»
در حاليكه موعد دوم برگزاري جلسه دادگاه محمود احمدينژاد روز دوشنبه همين هفته (16 دي) تعيين شده است، هنوز معلوم نيست آيا او مثل جلسه اول از حضور در دادگاه سرباز خواهد زد يا به توصيه برخي نزديكانش، در دادگاه حاضر ميشود.
![]() |
+ نوشته شده در شنبه چهاردهم دی ۱۳۹۲ ساعت 12:41 توسط غفوریان
|
