انگشت نگاری از رسایی و مصباحی مقدم در سفارت آلمان
دو روحانی مجلس ایران به آلمان را می روند
دو روحانی مجلس ایران که قصد سفر به آلمان را داشتند، در سفارت آلمان در تهران انگشت نگاری شدند.
مصباحی مقدم و رسایی که جهت تبلیغ در ایام محرم، عازم کشور آلمان خواهند شد، جهت انجام امور روادید خود در سفارت آلمان انگشت نگاری شدند تا بتوانند ویزای آلمان را دریافت کنند!
گرچه یکی از این دو نماینده ابتدا با این اقدام مسئولان سفارت آلمان مخالفت کرده اما در نهایت به انگشت نگاری رضایت داده است.
گفتنی است، انجام انگشت نگاری از تبعه ایران در سفارتخانه خارجی، از سوی مردم و مسئولان کشورمان پذیرفته و قابل قبول نیست/امید
+ نوشته شده در یکشنبه دوازدهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 7:59 توسط غفوریان
|